Proces proizvodnje perforiranih vrećica

Mikroperforacija na vrućim iglama

Jedan od glavnih procesa proizvodnje je mikroperforacija na vrućim iglama. Ovaj postupak se koristi za proizvodnju ambalaže za još uvijek tople proizvode poput kruha i pekarskih proizvoda. Folije koje se koriste su otporne i tretirane kako bi omogućile transpiraciju zapakiranog proizvoda, čime se omogućava izlazak viška vlage dok se istovremeno održava svježina, miris i mekoća proizvoda.

Mikroperforacija se prilagođava specifičnim potrebama proizvoda: za narezani kruh i sve proizvode koji zahtijevaju sporiju transpiraciju (kako bi se izbjeglo isušivanje i stvrdnjavanje), mikroperforacija se koristi u trakama, izmjenjujući s neperforiranim (glatkim) dijelovima koji smanjuju gubitak vlage. Postoji 5 vrsta mikroperforacije, nazivno P-Y, P-1, P-3, P-8, P-16.

Makroperforacija pomoću komprimiranog zraka

Drugi važan proces je makroperforacija pomoću komprimiranog zraka. Ovaj proces se razlikuje od mikroperforacije po promjeru rupa koje se prave u folijama. Rupe su veće kako bi omogućile adekvatniju transpiraciju, dosežući promjer od 8 mm. Veliki promjer rupa posebno je pogodan za svježe proizvode, pogotovo za one koji se brzo kvare poput svježeg voća i povrća. 

Rupe omogućavaju adekvatnu ventilaciju i time proizvodi održavaju svoje kemijske i fizičke karakteristike i trajnost.

Ostali važni koraci u procesu proizvodnje uključuju rezanje, namotavanje i savijanje rolne folije, zavarivanje i oblikovanje vrećica te laminiranje. Sve ove tehnike igraju važnu ulogu u stvaranju kvalitetne ambalaže koja štiti proizvode i omogućuje njihovu dugotrajnost.

Uz sve navedeno, fleksografsko tiskanje također je važan dio procesa proizvodnje. Ovaj tisak zadovoljava visoke standarde prehrambene industrije u pogledu kvalitete ulaznih materijala i boja, uvjeta u prostoriji te samog tiskanja. Tisak se obavlja na površini folije koristeći tiskarske ploče s tintom. Svaki zahtjev za tisak prati dogovor između grafičkog dizajnera i klijenta o slici koja će se tiskati, položaju, veličini, rezoluciji i boji.

Ovi procesi proizvodnje ključni su za stvaranje kvalitetne ambalaže koja osigurava svježinu, kvalitetu i dugotrajnost raznih proizvoda.